Na targach roi się od firm i przedstawicieli handlowych, bowiem każdy chce jak najlepiej zaprezentować swój produkt i podejrzeć konkurencję. Budowa stoisk targowych zaczyna się już wiele dni wcześniej, a wyspecjalizowane ekipy stawiają czasem imponujące ekspozycje. Każdy chce być oryginalny i przyciągnąć do siebie potencjalnych klientów. Ci, którzy podchodzą do biznesu profesjonalnie, wiedzą, że budowa stoisk targowych wymaga czasu i starannie przygotowanej strategii. Stoisko powinno odzwierciedlać kolory firmy, zawierać logo, a pracownicy powinni być ubrani i również mieć jakiś symbol reprezentujący ich przedsiębiorstwo, aby nawet z dala od stoiska godnie reprezentować swoją firmę.
Na targach żywieniowych powstają czasem wielkie formacje, które można zjeść, więc budowa stoisk targowych jest czystą przyjemnością, a ich budowniczy to mistrzowie sztuk cukierniczych. W takich przypadkach muszą to być w miarę świeże konstrukcje, więc wykonuje się je najpóźniej w przeddzień otwarcia targów. Taka budowa stoisk targowych jest całkiem smaczna.